torsdag 15 mars 2012

Hata gradu. Hata, hata HATA gradu.

Hur kan folk tycka om att skriva gradu?? Hur täcks nån leende säga åt mej:

"-Neej, men jag tycker det är jätteroligt att skriva gradu. Verkligen! Och intressant, och lärorikt. Jag har 80 sidor skrivna, men det blir nog ännu lite till."

Vittu skjut mej. Vem i f***an skriver MER än man måst?? I don't get it. Varför skriver nån 80 sidor då det räcker med 60?? 20 sidor extra bara sådär för skojs skull eller? För att det är så himla skoj?

Varje sida jag skriver är framtryckt med vånda, milt sagt. Jag borde fan få en pokal för varje sida jag skriver. Gradun tar all min energi och min livsglädje. Suger ut precis allt.

:'(

1 kommentar:

  1. Det beror ju helt på om man har stress med att bli klar och få studiepoängen. Jag tycker det är helt okej att skriva för man får jobba självständigt. Sån tur du har att du bara måste skriva 60 sidor, vi ska skriva 75-95 sidor. Vad har du för huvudämne?

    SvaraRadera