fredag 28 januari 2011

En komplimang made my day

Jag måste vara väldigt beroende av bekräftelse eftersom en liten komplimang kan göra mej så glad. En guide på ett museum sa till min chef: "-men ojj så hon e vacker!" (syftade på mej) och chefen höll med. Det var meningen att jag inte skulle höra.... blir man glad eller vad ?!

Jag vill alltid att folk ska se på mej o förundras över hur smal o snygg jag är. Att de ska tycka att jag e den vackraste flickan som finns, och vara svartsjuka på min pojkvän. Drömmer alltsom oftast om mitt bröllop då gästerna kommer att säga att jag är den vackraste bruden dom nånsin sett, och jag kommer att stråla av glädje. Och vara smaaaal förståss!!

De två finaste komplimangerna jag någonsin fått är följande:

1. Min pojkvän är ledsen för att han har ont och inte kan sova, så jag pajade honom och sjöng en gonattsång, och sen såg han mej rakt i ögonen o sa från hjärtat: "-Du kommer att bli en bra mamma." Sånt värmer.

2. Jag hade sminkat mej inför en halloweenfest och jag och några kompisar fotade oss. En tjejkompis tittade på min bild o sa: "-Oj, du ser ju ut o ha anorexia eller nå"  Woahh!! TACK!!! tänkte jag, men låtsades som inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar